Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

Γέρων Σωφρόνιος (Γιαννόπουλος) – Αλήθειες χωρίς αναισθητικό.


σ.σ. Αδελφός μου έστειλε διάφορα βίντεο με τον π. Σωφρόνιο τα οποία δεν γνώριζα. Ενημερώνω τους αναγνώστες να είναι πολύ προσεκτικοί με διάφορες απόψεις του που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Το μόνο μου μπορούμε να κάνουμε είναι να προσευχηθούμε να αναπαύσει ο Θεός την ψυχή του.

Απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα από βίντεο του 2017 (παρατίθεται στο τέλος)

1.Για τον πατρ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ: «Ο Μουσταφάς είναι ο νέος Βέκκος.»

2.Για τους ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ: «Σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι.»

3.Για τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ: «Σαν τους πιθήκους πηδάνε από δέντρο σε δέντρο, από το ένα κόμμα στο άλλο.»

Γέροντας Σωφρόνιος: Ο Μουσταφάς είναι ο νέος Βέκκος

Δεν υπάρχει, δεν υπάρχει. Έχει ολοκληρωθεί. Ολοκλήρωσε ο διάολος το έργο του.

– Η Αποστασία Γέροντα, έ;

Τελείωσε. Πάει.

– Αυτή η Σύνοδος που κάνανε στο Κολυμπάρι τώρα, πώς πρέπει οι Χριστιανοί να πράξουνε και οι επίσκοποι;

Εγώ απορώ. Το Κολυμπάρι είναι στην Κρήτη, η Κρήτη φημίζεται για λεβέντες, αλλά έγιναν κι αυτοί πατάτες. Έπρεπε να ανέβουν απάνω να τους αρπάξουν όλους και πρώτα-πρώτα αυτόν τον Μουσταφά να του πούνε, τι θέλεις εδώ ρε, τί θέλεις εδώ ρε τουρκαλά; Να του δώσουν κι ένα γερό ξύλο και να τους ξαποστείλουν στην οργή του Θεού.

– Μα δεν υπάρχει Γέροντα κατήχηση, δεν ξέρει ο κόσμος. Μήπως ξέρει ότι αυτά που κηρύττει είναι αιρέσεις; Γνωρίζουν πολλοί νομίζετε Γέροντα; .. Ίσα ίσα που είπανε πολλοί Κρητικοί ότι είναι και ευλογία για την Κρήτη που πήγε κάτω και θα γίνει Σύνοδος στο Κολυμπάρι, πήρε ευλογία η Κρήτη.

Μήπως πήρε κατάρα και θα ειδούμε τώρα; Να ξεραθούν και τα χωράφια τους; Τότε θα καταλάβουνε. Μασόνοι όλοι, αντίχριστοι; Πού ακούστηκε; Παπάς, επίσκοπος, μασόνος. Μόνο ο διάολος είναι.

– Γι’ αυτούς τους πατέρες τώρα από πάνω απ’ το Άγιο Όρος, τους μοναχούς απ’ το Χιλανδάρι, επειδή κόψανε τη μνημόνευση του Βαρθολομαίου μετά τη Σύνοδο, τους πετάξανε έξω Γέροντα.


Ε βέβαια. Ο νέος Βέκκος είναι. Ο Μουσταφάς είναι ο νέος Βέκκος. Όπως εκείνος τότε πήγε και έκοψε και κεφάλια, των μοναχών, το ίδιο κάνει και τούτος τώρα με το αντίχριστο Κράτος και με την αντίχριστη Εκκλησία που έχουμε. Πήγε ο Ιερώνυμος. Τι να κάνει; Ελεημοσύνη. Και θα βγάλω τον Σταυρό μου, θα τον κρύψω τον Σταυρό μου για να σου δώσω να φας; Ε άντε να πα να πνιγώ πλέον.

– Δεν υπάρχει ομολογία Γέροντα, δεν ομολογούν, δυστυχώς το βλέπουμε και προχθές είχε γίνει συγκέντρωση στη Βουλή μπροστά γι’ αυτήν την ποινή που ρίξανε στους πατέρες απ’ την Ιερά Μονή Εσφιγμένου, 20 χρόνια και 10 χρόνια σε άλλους 6 μοναχούς, και δυστυχώς είδαμε ότι δεν υπάρχει, δηλαδή ήτανε .. λίγοι ιερείς από Συνόδους, .. λίγοι μοναχοί και πιο πολύς ο κόσμος .. . Από τις Συνόδους κανένας επίσκοπος, κανένας, ούτε από το νέο ούτε από τις Συνόδους του πάτριου.

Αφού είναι μασόνοι. Μασόνοι είναι όλοι.

– Μα δυστυχώς Γέροντα αυτό είναι το θέμα, ότι πλέον ο κόσμος βλέπει τώρα τι γίνεται αλλά δεν ξέρει και πως να αντιδράσει. Δηλαδή, Διακόπτουνε και οι πολλοί πιστοί τη μνημόνευση, φεύγουνε από τις Συνόδους αποτειχίζονται και αυτούς που αποτειχίζονται ξέρετε πως τους λένε; Η αίρεση των ακεφάλων. Ότι αυτοί που διακόπτουνε το μνημόσυνο του αιρετικού Επισκόπου είναι εκτός Εκκλησίας.

Να κόψουνε εκατό κεφάλια. Εκατό κεφάλια να κόψουνε. Ο πιστός πιστός, ο άπιστος άπιστος. Ακέφαλοι είναι αυτοί. Δεν θα παραδεχτώ. Θα περιμένω να κάνουν Σύνοδο να τον καθαιρέσουν επίσημα; Καθηρημένος από τους Ιερούς Κανόνες, το Πηδάλιο κει το λέει. Κληρικός, λαϊκός συμπροσευχηθής μετά αιρετικού, ο μεν κληρικός καθαιρείται, πάει τελείωσε, ο δε λαϊκός αφορίζεται.

– Ναι πρέπει όμως να γίνει Σύνοδος.

Ποια Σύνοδος μωρέ δεν πα να πνιγούνε. Αυτά είναι εκ των υστέρων.

– Ναι εκ των υστέρων. .. Μπορείς να διακόψεις το μνημόσυνο αυτουνού του επισκόπου μέχρι να γίνει το δικαστήριο. .. Προ συνοδικής διάγνωσης, αλλά Γέροντα δυστυχώς όσους αποτειχίζονται αυτούς χτυπάνε τώρα, όσους διακόπτουν την μνημόνευση και δεν τους αναγνωρίζουνε τους λένε αιρετικούς και εκτός Εκκλησίας.

Να τους γράφουνε στα παλιά τους τα παπούτσια. Να τους γράφουνε στα παλιά τους τα παπούτσια. Να μην τους λογαριάζουνε για τίποτε.

– Κάνανε Γέροντα Σωφρόνιε την Εκκλησία επισκοποκεντρική και όχι Χριστοκεντρική.

Ο Χριστός, άκουσέ με, εγώ μιλάω απ’ το Ευαγγέλιο και όχι απ’ τα παραμύθια. Ο Χριστός δεν έκανε πατριαρχάδες, ούτε επισκοπάδες, ούτε κεφαλοφόρους. Έστειλε Ιεραποστόλους. Είμαι Ιεραπόστολος δεν είμαι παπάς. Παπάς είναι ένας υπάλληλος, υπάλληλος του Κράτους. Δεν έχω καμία ανάγκη. Είμαι Ιεραπόστολος και η δουλειά μου είναι από σπίτι, σε σπίτι, σε σπίτι. Κανένας δεν πάει στα σπίτια, όλοι μπακάληδες είναι.

***

Γέροντας Σωφρόνιος: Σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι

… Σας είπα είχε έρθει εδώ ο Αρχιεπίσκοπός τους (σ.σ. εννοεί των παλαιοημερολογιτών), ένα παιδαρέλι εκεί 50 χρονών, Αρχιεπίσκοπος. Ε, πάνω στη συζήτηση του λέω, πάτερ εγώ να έρθω τώρα .. τι θα χρειαστεί; Ε, μου λέει, μια ευχή .. Λέω, εσείς θα διαβάσετε σε μένα! Αμ εγώ, του λέω, πάτερ μου γεννήθηκα με το παλαιό, βαπτίσθηκα με το παλαιό, μεγάλωσα με το παλαιό, χειροτονήθηκα με το παλαιό .. κι εσείς τώρα θα μου διαβάσετε ευχή; Δε μου λες, του λέω, είναι αιρετικοί; Ναι. (απαντάει). Τότε ο Άγιος Σάββας στην Κάλυμνο γιατί έγινε Άγιος; Και δεν τον έκανε ο Μουσταφάς, λέω, τον έκανε ο Θεός Άγιο. Εκεί τσιμουδιά. Ούτε εσείς είστε αιρετικοί, λέω, ούτε εδώ είναι αιρετικοί. Σχίσμα έχει γίνει.

– Ναι αυτό είναι. Αυτό ακριβώς έχει γίνει. Παρασυναγωγές.

Εφτά είσαστε, λέω, εφτά οχτώ, πόσοι είστε; Αφού είσαι γνήσιος, γνήσιος (ο άλλος), γνήσιος (ο παραδίπλα), γνήσιος (ο παραπέρα), πού μας χωρίζει; ΤΟ ΕΓΩ, του λέω. Το εγώ πάτερ. Είσαι 50 και κοντεύω στα 100, λοιπόν μην μου κάνετε το δάσκαλο. Δεν το λέω από υπερηφάνεια, του λέω, αλλά έχω μάθει. Μπορεί να έφυγα από το Άγιον Όρος έπειτα από 20 χρόνια αλλά το Άγιον Όρος εγώ το κουβαλάω στην πλάτη μου. Όπου πήγα, Άγιον Όρος έλεγα. Έμαθα ταπείνωση και αγάπη. Άμα δεν υπάρχει ταπείνωσις, ανύπαρκτη η αγάπη. Σε κοροϊδεύει ο άλλος που σου λέει ότι σε αγαπάει.

– Έτσι είναι. Γέροντα, Γέροντα.

Τίποτα, τίποτα, τίποτα, ένας φανατισμός ο οποίος δεν είναι και κατά Θεόν. Ο Χριστός λέει, όποιος θέλει ας έρθει, εμείς, όχι, εκεί, εκεί. Πως εκεί; Αύριο θα φύγουμε από αυτή τη ζωή και στη Δευτέρα Παρουσία μήπως ο Κύριος θα πει, όσοι είστε με το παλαιό περάστε από κει κι όσοι είστε με το νέο περάστε από δω; Μωρέ αυτά θα πει; Τι θα πει; Με αγαπήσατε; Σας αγάπησα. Ταπεινωθήκατε όπως ταπεινώθηκα εγώ; Περάστε στη Βασιλεία του Πατέρα μου.

Τρία πράγματα είπε ο Χριστός τα οποία οι άνθρωποι έχουν άγνοια. Κι εγώ είχα άγνοια, παρόλο τόσα χρόνια. Πως τα βρήκα; Μελετώντας. Ποιο; Το Ιερό Ευαγγέλιο. Λέει στο Κατά Ματθαίον: από τον Πατέρα μου θα ζητάτε τη Βασιλεία Του, από εμένα τη βοήθειά σας γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε και απ’ το Πανάγιο Πνεύμα τον φωτισμό σας. Τρία πράγματα. ..

Όταν έφυγε ο Κύριος, τί είπε στους μαθητάς Του; Τί είπε; Το φοβερό αυτό. Όποιος θέλει να είναι πρώτος, έσται πάντων, πάντων έσχατος. Κι εδώ τί βλέπουμε τώρα;

– Το αντίθετο.

Πω, πω, πω, πω, πω .. σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι. Βρε τέτοια έβαλε ο Θεός; Είπε ο Θεός πουθενά αυτά τα πράγματα; Μιλούσα με έναν ο οποίος καλός είναι, του λέω, πέταξε την κολοκύθα από το κεφάλι σου. Ε, μου λέει, θα είμαι μόνος. Μόνος, θα κάνετε, του λέω, καλή αρχή. .. Θα γίνει κι άλλος ένας δεύτερος και ο δεύτερος θα φέρει τον τρίτο .. έτσι, να εξαλειφθεί αυτή η εμφάνισις. Ποιος δοξολογείται, του λέω, πάτερ; Ο Χριστός δοξολογείται; Εσείς δοξολογείστε, εις πολλά έτη δέσποτα και εις πολλά έτη δέσποτα. Τι δουλειά έχουν αυτά; Έβαλε κανα δεσπότη ο Χριστός; Εσχάτους σας είπε. Έσχατοι.

– Εδώ σκοτώνονται για τα πρωτεία. Στους ταπεινούς δίδει τη χάρη ο Κύριος.

Παιδιά μάθετε κι εσείς να είστε ταπεινοί. Έχετε μια διαφορά μεταξύ σας; Ο ένας, όποιος έχει ταπεινοσύνη, (να ζητάει) συγνώμη. Τελείωσε. Τελείωσε και ο καυγάς, τελείωσαν και οι φασαρίες. Πάρτε να διαβάσετε αυτό το χρυσό στόμα, τον Ιερό Χρυσόστομο, τί λέει για θυμό, για εγωισμό, για έπαρση. Όπως τα ζούμε, έτσι ακριβώς τα λέει.

***

Γέροντας Σωφρόνιος: Σαν τους πιθήκους πηδάνε από δέντρο σε δέντρο, από το ένα κόμμα στο άλλο

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί να γονατίσουν και να προσεύχονται και να ζητάνε από τον Χριστό μας τη βοήθειά Του. Και όταν το κάνουμε αυτό και χύνουμε και δάκρυα σίγουρα θα συντρίψουμε όλους αυτούς οι οποίοι σηκώθηκαν εναντίον του Χριστού, διότι τώρα δεν είναι εναντίον των ανθρώπων [αλλά] εναντίον του Χριστού.

Ποια; Αυτά τα αποβράσματα που κατά παραχώρηση Θεού, επέτρεψε ο Θεός επί 45 χρόνια να κυβερνούν τούτον τον Τόπο. Κι έχουν καταντήσει σαν τους πιθήκους που πηδάνε από δέντρο σε δέντρο, όπου βλέπουν περισσότερο καρπό, μετά παρατάνε το ένα και πηδάνε στο άλλο. Έτσι κι εδώ, από το ένα κόμμα στο άλλο, από το άλλο στο άλλο. Έχουν σαπίσει όλοι, ασυνείδητοι. Βουλευταί, δικασταί και ιδίως αυτά τα τσακάλια που λέγονται δημοσιογράφοι οι οποίοι μέρα νύχτα ουρλιάζουν, τα οικονομικά και τα οικονομικά και τα οικονομικά. Εγώ την έχω κλείσει τώρα δυο μήνες, δεν μπορώ να τους βλέπω.

– Όχι Γέροντα μόνο τα οικονομικά, προωθούν και την ασωτία.


Κοντά στο ένα, έρχεται και η κορυφή. Όταν ποδοπατάμε τα ελάχιστα, τότε φτάνουμε και στην κορυφή, να ποδοπατήσουμε την κορυφή. Τι ασωτία; Υπάρχει τίποτα; Όλοι μέσα στην ασωτία ζούνε. Αυτή έχουνε θεοποιήσει. Άφησαν την Πατρίδα μας και πήγαν σ’ αυτά τα αγριογούρουνα της Δύσεως και ό,τι βρωμιά και ό,τι δυσωδία την πήραν από εκεί και την φέραν εδώ και εφαρμόζουν. Όλοι με το ψέμα, με το ψέμα.

Αλλά δεν φταίνε αυτοί, φταίει και αυτός ο βλακωμένος λαός. Δοκίμασες έναν άνθρωπο μια φορά, δυο, τρείς και τέταρτη και πέμπτη και έκτη. Ε, τώρα σ’ έφερε εκεί πέρα, τι φωνάζεις τώρα; Ό,τι ψήφισες αυτό κερδίζεις. Φάε τον αέρα.

– Γιατί ο πρωθυπουργός ο κ. Τσίπρας είχε δηλώσει δημόσια ότι είναι άθεος, ότι δεν πιστεύει, είχε δηλώσει ότι θα βγάλει τις κάρτες του πολίτη αλλά επειδή έταξε ότι θα κόψει λίγο τον ΕΝΦΙΑ και κάτι οικονομικά δωράκια, πήγαν οι Έλληνες οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, αρκετοί, και πήγαν και τον ψηφίσανε. Και να τα αποτελέσματα σήμερα.

Αυτός είναι πιο έντιμος απέναντι στους άλλους που είναι υποκριταί. Ενώ πολεμούν τον Χριστό, κάνουν πως κάνουν και τον Σταυρό τους, κάνουν πως πάνε και στην Εκκλησία.

Και τα γυναικάρια που μαζέψανε εκεί μέσα. Όταν άκουσα μια μέρα .. δεν το ‘ξερα κι εγώ .. τη λέξη ‘αι σιχτίρ’, δεν το ‘ξερα τι σημαίνει. Και το λέει η μία στην άλλη, η μία στην άλλη μέσα στη Βουλή. Τέτοιες γυναίκες κουβαλάνε εκεί μέσα; Να πας εσύ, λέει. [χαμογελάει και κάνει το Σταυρό του – στο 19:19]. Για γέλια και για κλάματα. Για κλάματα.

***
Απομαγνητοφώνηση Φαίη

-https://www.youtube.com/watch?v=a1TfmHK9V4E




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.