Αλήθειες χωρίς διπλωματική γλώσσα και περιστροφές
Σχολιανά με πόνο
Ο λόγος του βρίθει από αντιορθόδοξες θέσεις και είναι λουσμένος με απόλυτο κοσμικό φρόνημα και κοσμική αντίληψη που σκανδαλίζει. Από που να ξεκινήσουμε και που να τελειώσουμε.
Υπάρχει στην Εκκλησιαστική Ιστορία και Παράδοση "Σύνοδος Προκαθημένων";
Ποιος είναι ο τελικός κριτής των Συνόδων, δεν είναι το ποίμνιο, για να το αποκλείετε, Σεβασμιώτατε, από την λήψη απόφασης και την έκφραση γνώμης ;
Θεολογούν καθηγητές Παν/μίων και οι ιστορικοί ή οι φωτισμένοι άνθρωποι του Θεού που πολλοί από αυτούς είναι κατά κόσμον "αμόρφωτοι";
Ποιος Άγιος Πατέρας σας είπε ότι οι "πρώτοι" στην Εκκλησία μπορεί να κάνουν ότι θέλουν χωρίς έλεγχο αποφασίζοντας μόνοι μεταξύ τους;
Η ανάγνωση των Διπτύχων είναι αποκλειστική δουλειά του ιερουργούντος Επισκόπου ή του ευχαστηριακού σώματος που αυτός εκπροσωπεί και εξ ονόματος του οποίου ιερουργεί;
Κάνει "προσωπική" ιερουργία ή της σύναξης;
Ειλικρινά το ουκρανικό είναι διοικητικό και όχι βαθύτατο δογματικό θέμα ;
Έχει το δικαίωμα χορήγησης Αυτοκεφαλίας ο Πατριάρχης Κων/λεως σε ΟΛΕΣ τις εκκλησίες του πλανήτη ή μόνον σε αυτές που ανήκουν στη δική του δικαιοδοσία ;
Η Εκκλησία μας είναι σαν την Παπική με απόλυτο, ανεξέλεγκτο και αλάθητο ηγέτη όπως ισχυρίζεστε που δεν δικαιούμαστε να τον ελέγξουμε ;
Ο Χριστός όρισε "πρώτο" μεταξύ των Αποστόλων για να ορίσουμε και εμείς και να τον εξουσιοδοτούμε επί παντός επιστητού όπως αυτός βούλεται ;
Τι σόι Συνοδικό σύστημα διοίκησης είναι αυτό όπου δεν γίνονται ψηφοφορίες ; τα "νομίζω" και "η γνώμη μου είναι" δεν ταιριάζουν σε Ιεράρχη.
Ο Ιεράρχης υποτίθεται έχει παραδώσει το ανθρώπινο θέλημα του στο θεϊκό και μεταφέρει και εκφράζει τη διαχρονική γνώμη της Εκκλησίας του Χριστού και των Αγίων Πατέρων όχι την προσωπική του. Και άλλα πολλά.
Ντροπή !
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.